top of page

Η Ιστορία Μας

Η παράδοση ξεκίνησε από το Στεφανάκη Νικόλαο, το 1926, με ανεμόμυλο σε ύψωμα δίπλα από το γνωστό μοναστήρι της Αγίας Μαρίνας, στη Βόνη. Ο ανεμόμυλος δημιούργησε τοπωνύμιο και από τότε η περιοχή λέγεται «Ανεμόμυλοι». Ο ανεμόμυλος αυτός λειτούργησε έως το 1938.

Ο γιος του, Στεφανάκης Κωνσταντίνος, από μικρή ηλικία, παρακολουθούσε τον πατέρα του στον ανεμόμυλο, αγάπησε «την τέχνη» και διδάχτηκε από αυτόν. Ώσπου το 1952, ο Κωνσταντίνος, εγκατέστησε πετρόμυλο στο χωριό Βόνη, όπου εξυπηρετούσε ανάγκες της περιοχής αλέθοντας σιτηρά σε ιδιώτες και αρτοποιούς.

Αργότερα, ο Αντώνης Στεφανάκης, γιος του Κωνσταντίνου, εργάστηκε από μικρός με τον πατέρα του στον μύλο, εντυπωσιάστηκε από τη «μεταποίηση» του καρπού, έμαθε την τέχνη και τώρα συνεχίζει την παράδοση της οικογένειας «Έμαθα πολλά από τον πατέρα μου. Έμαθα το μυστικό των μυλωνάδων, τη χαραγή της μυλόπετρας».

Μετά από μερικά χρόνια, το 1989, μετατράπηκε ο πετρόμυλος στη λειτουργία του σε πιο σύγχρονος, κρατώντας και διατηρώντας τον παλιό τρόπο άλεσης.

Φτάνοντας στο 1998 όπου ανεγέρθηκε σιλό από μπετόν, ανακαινίστηκε το παλιό υπάρχον κτίριο και αυτοματοποιήθηκε η παραγωγική διαδικασία.

Το 2005, ξεκίνησε η ανέγερση της νέας παραγωγικής μονάδας με κτίριο μύλου, αποθήκη και εγκαταστάθηκε γεφυροπλάστιγγα.

Η εγκατάσταση της νέας παραγωγικής μονάδας με σύγχρονα μηχανήματα καθαριστηρίων, άλεσης, συσκευασίας και σιλό αλεύρων, ξεκίνησε το 2012. Βασικό πλεονέκτημα στον τομέα των πρώτων υλών, με την αναζήτηση καλής και υψηλής ποιότητας σιτηρών, δημητριακών και γενικά πρώτων υλών, από επιλεγμένες περιοχές και με τη σωστή χρήση φυτοφαρμάκων. Ακόμη, διενεργούνται οι κατάλληλοι έλεγχοι σε πιστοποιημένα εργαστήρια, στις πρώτες ύλες και τα τελικά προϊόντα, τα οποία βρίσκονται στη διάθεση των πελατών.

Από το 2018, ξεκινώντας την δυναμική ένταξη των Μύλων Αγίας Μαρίνας στην αγορά, με το rebranding και νέες μεθόδους marketing, με τον συνοδοιπόρο Στεφανάκη Μιχάλη, γιό του Αντώνη, δημιουργώντας το νέο Πανελλαδικά Πρωτοπόρο ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής "myloiagiasmarinas.com", με δραστηριότητα σε ολόκληρη την Ελλάδα, για τις αγορές των καταναλωτών. Όπως αποδείχθηκε η καλύτερη δυνατή λύση, με την πανδημία του Covid-19 το 2020 και των κατ' οίκων περιορισμών που επέφερε, οι καταναλωτές στράφηκαν στις ψηφιακές πλατφόρμες για τις αγορές τους, στα είδη πρώτης ανάγκης.

Συνεχίζοντας δυναμικά το Rebranding της εταιρίας, φτάνοντας το 2020, αντικαθιστώντας το παλαιό λογότυπο, σε νέο πιο ανανεωμένο και μοντέρνο, με δημιουργό του, τον Στεφανάκη Μιχάλη και την έμπνευση του νέου ονόματος "MamaFlour", με τη λέξη "MAMA" από τα αρχικά γράμματα του διακριτικού τίτλου "Μύλοι Αγίας Μαρίνας" Μ-Α-ΜΑ και το "Flour" από τη λέξη "Αλεύρι" στα Αγγλικά. Το domain του ηλεκτρονικού καταστήματος "myloiagiasmarinas.com" αντικαταστάθηκε από το "mamaflour.gr", με τη δημιουργία και επαγγελματικού email, χρησιμοποιώντας το νέο αυτό domain.

Η εξέλιξη αυτή, οι νέες ανάγκες και οι απαιτήσεις της νέας εποχής με τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων στη χώρα μας, είχε ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση των μηχανογραφικών εξοπλισμών και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Έτσι, στα τέλη του 2020 ολοκληρώθηκε η μερική αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών, αντικαταστάθηκε το παλαιό πρόγραμμα μηχανογράφησης με το Pylon Commercial της Epsilon Net, ικανοποιώντας όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εταιρείας, με την πιλοτική του χρήση να ξεκινά το 2021. Οι διαδικασίες εκτελούνται πλέον σε μηδενικό χρόνο, οι καρτέλες των πελατών αποστέλλονται αυτόματα κάθε μήνα, υπάρχει πλήρη παρακολούθηση της αποθήκης, της παραγωγικής διαδικασίας και βεβαίως πολλών άλλων βασικών και αναγκαίων λειτουργιών.

Αργότερα, στις 27 Σεπτεμβρίου του 2021, σε απόσταση 10 χιλιομέτρων, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο και εδρεύει η εταιρεία, η περιοχή έρχεται αντιμέτωπη με έναν καταστροφικό σεισμό μεγέθους 6,0R. Ο σεισμός αυτός, είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια ενός ανθρώπου και την απώλεια των περισσότερων σπιτιών και επιχειρήσεων ολόκληρης της περιοχής. Ένα μεγάλο μέρος του μηχανογραφικού εξοπλισμού της εταιρίας καταστράφηκε και οι οικίες του Κωνσταντίνου, όπως και αντίστοιχα του Αντώνη Στεφανάκη θεωρήθηκαν μη κατοικήσιμες, με τις μνήμες να χάνονται σε μερικά δευτερόλεπτα.

Όμως, η προσπάθεια και ο αγώνας συνεχίστηκε, με τις καινοτομίες να συνεχίζονται δυναμικά, ώσπου στο τέλος του έτους σε συνεργασία με όλες τις τράπεζες της χώρας μας, η εταιρεία να υποστηρίζει πληρωμές μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ, με 3 απλά βήματα. Ο κάθε πελάτης αποκτά τον δικό του μοναδικό κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής (RF) με την είσπραξη να καταχωρείτε αυτόματα στο σύστημα της εταιρείας, μειώνοντας τον χρόνο διαχείρισης της είσπραξης και εκμηδενίζοντας τις πιθανότητες όποιου πιθανού λάθους.

Στη συνέχεια, φτάνοντας στο σήμερα, όπου νέες προϊοντικές συσκευασίες τοποθετούνται σε περισσότερα σημεία λιανικής και ολοκληρώνοντας το rebranding της εταιρείας, με την αντικατάσταση των παλαιών συσκευασιών με νέα σχεδιαστικά και όμορφο - πρωτοπόρο design.

bottom of page